CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, June 1, 2009

Training Centre

Perlu difahamkan... CZ ialah tapak Training Centre... bukan tapak Broker. Tapak Broker kat overseas.

CZ hanya menyediakan perkhidmatan Consultancy dan Training bagi mereka yang ingin menceburi bidang TRADING atau BUSINESS online.

CZ is being sponsored by Brokers so that proper guidelines and education can be convey to its clients. Kira salah satu SUPPORT lah for the clients by giving a proper place for training. As we know... mana lagi nak belajar benda2 macam nie? University kat Malaysia nie ada ajar ke?

Permintaan tinggi... maka wujudlah pengeluaran sama.

Bukan Goals atau Aim untuk kaut keuntungan daripada KELAS2 yang akan ditawarkan nanti... main aims and goals adalah untuk bagi support kepada clients2 supaya lebih berpengehtahuan dan boleh mendalami apa2 ilmu yang akan tawarkan nanti. Senang cerita... jaga clients baik2... clients banyak untung... Brokers pun suka... sebab akan ada lebih banyak transactions berlaku. That's why kursus2 yang akan ditawarkan adalah murah2 sahaja... yang free pun ada.

Service dan quality kenalah mantap dan bagus... kalau tipu2... pong pang pong pang sana sini tapi tin kosong... nanti clients jugak yang lari ke tempat lain dan reputation sendiri akan punah dan ranap.

Setakat taraf macam saya ni di sana... hanyalah boleh handle Seminar Pengenalan... kelas yang betul2 akan dihandled oleh betul2 PROFESSIONAL from locally or overseas. Tu pasal... saya pun ingin belajar daripda tenaga pengajar yang lebih berpengalaman. Learning is a never ending process.


0 comments: